Filmek alapos áttekintése!

2015. március 13. 00:09 - mr.Orange

Éjszakai hajsza - Esti kocogás

A héten megjelent 114 perces éjszakai hajsza című film, Jaume Collet-Serra rendező munkája, akitől nem rég láthattuk a szintén Liam Neeson főszereplésével készült non-stopot. Ez a film jobb értékelést kapott, bár mi nem vagyunk benne biztosak, hogy ez az értékelés reális.


mv5bmtu2odi3odeyov5bml5banbnxkftztgwmtm3ntqznde_v1_sx214_al.jpg

Jimmy Conlon egy kiöregedett bérgyilkos, akinek nagyon sok bűn szárad a lelkén. Mikor fia veszélybe keveredik, muszáj lelőnie a barátja fiát, és ezzel megkezdődik az éjszakai hajsza, a bosszútállásért.

 

A film egy éjszakát mutat végig, szinte napnyugtától, hajnalig, és közben végig azt követhetjük ahogyan a főszereplőink menekülnek a megölt fiú apja elől.

 

Azt kell mondjam hogy nem lepődtem meg ezen a filmen. Pont olyan volt mint amilyenre számítottam, semmit mondó tucat film. Sajnos mostanában Liam Neeson szinte csak ilyen filmekben játszik, nem úgy mint régebben. A filmet sajnos szinkronnal néztem, amit nagyon megkeserültem, ugyanis a a film szinkronja valami borzalmas. Voltak feszültebb jelenetek, ahol megnevetetett ahogyan kiabálnak, vagy hasonlók. Sajnálatomra nem sok szimbólumot találtam a filmben, ami tetszett volna, és a sztori is elég sivár. Ami tetszett a filmben az a jelenet ahogy Jimmy ( Liam) lelövi a barátját, de úgy hogy látszik hogy ott van a szeretet, és a tisztelet kettejük között. Csak ugye mivel bűnözők, elkerülhetetlen volt ez a végkifejlet, hiszen mindkettőjüknek meg kell fizetnie a bűneikért. Tulajdonképpen tetszett a film lezárása is, mert úgy éreztem minden karakter megkapta pont azt amit érdemelt, és a szálak is jól voltak elvarrva. De sajnos nem tudom azt mondani hogy ajánlom ezt a filmet, és azt sem, hogy megér ez a film 7 pontot, ahogy azt a legtöbb helyen pontozták.

635561453994703087-runallnight5.JPG

A film utáni beszélgetés egy részlete:

mr.Orange: Na szóval mi a véleményed?

mr.White: az első benyomásom az, hogy ez a film rossz volt. Ami azért enyhít ezen, hogy nagyon tetszett a egyedi kameramozgás .Viszont a történet az nem volt olyan jó mint amit vártam.

mr.Orange: Igen nekem is tetszett, hogy van egy ilyen átvezető a jelenetek között, amikor megáll az idő, és a kamera nagyon gyorsan elkezd utazni a városban a következő jelenet színhelyére.

mr.White: igen! De viszont volt az a rész, mikor húszszor belelő a bérgyilkos a fába, ami mögött a fiú elbújt, ahelyett, hogy megkerülné.

mr.Orange: Meg aztán az elején, szinte sosem töltöttek, csak számoltam hogy a hatlövetű revolverrel, vagy 10 et lőttek, de a végére, már rászoktak a színészek a töltésre.

mr.White: Na igen az nem olyan volt mint a John Wick ben mikor 10 percig lő ugyan azzal a tárral.

mr.White: Na szóval én egy elrabolva filmet vártam, és kellemesen csalódtam. Ahhoz képest szerintem sokkal jobb.

mr.Orange:. Azt gondolom, hogy nem volt rossz nézni, de nem tartom egy túl intelligens filmnek, amit fontos lenne megnézni, szerintem teljesen kihagyható ez a film.

liam-neeson-run-all-night.jpg

 

rendező:       

író :                

szereplők:   
                     
                     
                     
                 
                     

érdekességek:

  •   ez a harmadik közös munkája Liam Neesonnak és Jaume Collet-Serranak

  •   a való életben is Liam Neeson egyik fia neve Mike

  •   a trailerben a Danny boy című zene megy, amit Neeson a lego movie-ban énekelt.

 

  Pontozás: 6,5/10

      Köszönöm hogy elolvastátok, üdv:  mr.Orange

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmaktak.blog.hu/api/trackback/id/tr937264275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Filmek alapos áttekintése!
süti beállítások módosítása